Triumph.blogg.se




Brist på rubrik .___. Jag vill köpa tidningen DigitalFoto, som finns på Maxi här i Vetlanda. Ska tjata lite på pappa så kanske vi kan åka ner dit.

Ska även gå på fotrunda i huset sedan, det blir ju mest inomhus nu för tiden. Och jag längtar så förfärligt efter min systemkamera.

Angående bloggen så skulle jag lägga in ett pop-up fönster, men sedan blev allt konstigt så jag fick återställa kodmallen. Och gissa vad? JAG ÄR KORKAD! Jag hade inte ens sparat kodmallen med alla koder innan! Så hela ikonen med att Emma på idjut.blogg.se gjort designen försvann! Vore skönt ifall du kunde hjälpa mig och sätta dit din bild där igen :) För jag tycker den är så fin att jag vill ha den där o.O


Kommentarer
Postat av: Emelie

okej kul

2009-01-18 @ 12:07:08
URL: http://zeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0