Spaghetti a'la Pappa


..blir maten ikväll!
Mums! Spaghetti! A'la pappa också. ^___^
Supertoppengreat ;D Nu är jag på riktigt blogghumör. Det är nog på grund av den nya, underbara, toppenbra, fantastiska bloggdesignen som är gjord av Emma! Hur ska jag tacka henne? Jag ger Linus en liten slängpuss som han kan ge till Emma sedan ;)

Tjo! Får man säga att jag är bloggnödig? Jag måste blogga av mig! Jag älskar att blogga. Jag vill berätta roliga historier nu. Men ursäööäääkta min dåååääääööliga huuääöömor ;) xD<3

"WHAT A HANDSOME FACE"
En engelsk dam och en skånsk man satt mittemot varandra på ett tåg.
För att lätta upp stämningen lite så tänkte damen ge skånsken en komplimang.
"What a handsome face" sa hon och då svarade skånsken: "Nej, det var honden."

"SMART BRUD"
En kvinna körde på vägen tills ho blev stoppad av en polisman.
Polismannen: Du kör för fort, man får bara köra i 100 här!
Kvinnan: Jaså?
Polismannen: Får jag se ägarbeviset till bilen?
Kvinnan: Det här är inte min bil. Jag har stulit den.
Polismannen? Har du stulit bilen?
Kvinnan: Ja. Men vänta nu.. Jag tror jag såg ägarbeviset till bilen när jag lade ner min pistol i handfacket!
Polismannen: Va?! Har du en pistol i handfacket?
Kvinnan: Ja, den la jag där efter att jag skjutit ihjäl ägarinnan till bilen och lagt liket i bakageutrymmet.
Polismannen: HAR DU ETT LIK I BAGAGEUTRYMMET?!
Kvinnan: Javisst.

Efter den här beskrivningen begär polismannen förstärkning av polischefen.

Polischefen: Kan jag få kolla i bagageutrymmet? Min polismann säger att du har ett lik där.
Kvinnan: Självklart!

Öppnar luckan, men där finns inget lik.

Polischefen: I handfacket då? Du har tydligen en pistol där enligt polismannen.
Kvinnan: Jaja...

Kvinnan öppnar luckan men där ligger ingen pistol.

Polischefen: Kan jag få se ägarbeviset och ditt körkort?
Kvinnan: Ja, här är de.

Hon visar fram ägarbeviset och sitt giltliga körkort. Polischefen blir totalförvirrad och säger:
"Nu förstår jag ingenting! Polismannen sa att du stulit bilen, hade ett lik i bagageutrymmet och en pistol i handfacket!"
Kvinnan: Fantastiskt! Jag slår vad om att han påstår att jag kört för fort också!


WOHOO! Två stycken blev det ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Förlåt för min tröghet nu... ;'D

Men fattar inte och har aldrig fattat den roliga historien ''What a handsome face''. xP Höhö..



Fast jag älskar den andra roliga historien. Polisen blir så ägd. ^^

2009-01-15 @ 19:08:38
URL: http://sandraostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0