Renovering hos Wilma Sköld!


Renoverar hela sidan nu. Ni kan läsa nedan vad som kommer finnas och allt.

HELP! Hela menyn är borta, undrar om någon skulle kunna hjälpa mig med den? >.<

Ny Bloggdesign (Gjord av migKlar! Gjord av www.idjut.blogg.se.
•  Borttagning av alla gamla inlägg Klar!
Nya Pop-up fönster
•  Ny kodning Klar!

Det blir en storrenovering p g a. att bloggen varit så inaktiv på sistonde. Sedan blir jag sur på blogg.se för att den uppdaterar inte inläggen när jag klickar på "Spara & Publicera". Så störande! -.-
Kram!



UPDATE: Menyn är tilbaka! Jag fick återställa kodmallen.

Kommentarer
Postat av: Liisa

Duktig du är! :D

Jag gillar headern ;)

2009-01-11 @ 21:21:52
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0