Nu ska jag fota motiv med ögonen!


Nu är det dags igen.

Lägger in ett senare inlägg på vad motiven blev för något. Om det blir idag eller i morgon vet jag inte.
Men MYCKET macro :D Vi får väl se vad det blir mer ^^
Ska bada också :) Har jag berättat att jag älskar att bada? Gör det typ varje dag på kvällarna ;D
Men alltså, GE MIG EN NIKON D60!
Men jag ska prata med pappa om han inte kan fråga hans jobbarkompis ifall jag kan få låna hans D40 och se hur den tar kort och hur den känns <3 Det kommer bli super.

Jag *hjärta* foto.


UPDATE: Mitt 5 inlägg.. o.O
UPDATE2: Vet att jag lovade er INGA KORTA INLÄGG. Men jag har fyllt på det liite nu. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Jaha, hahahah.. Va trög jag är. ^^

2009-01-15 @ 20:28:09
URL: http://sandraostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0