Mummel..


Hade ingen bra rubrik till detta inlägg, så det fick bli mummel bara.
Vill ge tusen kramar och hälsningar til Hannah på www.cayennepeppar.se. Du gör mig glad och jag älskar din blogg och följer den via prenumeration och bloglovin.
Du är en grymt snäll tjej, och du peppar mig i jobbet till pengar för en systemkamera. Tack för att du finns! <3
Vill även säga att du ska ge tusen pussar till Cayenne och Cinnamon, och de ska vara glada att de har en sådan underbar matte!

Var som sagt på Australia igår. Den var super! Det tyckte däremot inte min kusin. Men för mig var den toppen.
Satt där och lipade, ni vet. Puh! Jag fick ju äta popcorn då, bara för att alla andra skulle sitta och läska mig, så mamma gick med på det. Men jag kommer ju få 1000 kronor i alla fall. Visst har jag världens bästa föräldrar?!

Sitter och kollar bloggar nu,
som vanligt. Har haft matte 2 ggr i skolan idag, i rad också! Vill bara påpeka att det suger. Det kan du fett haja! Sista lektionen var OÄ. Buhuhuu! Pelles lilla katt har försvunnit! (-.-)
Och på svenskan..! Hallå, vi kan redan m-ljudet! Gaah!
Usch, har bara haft en hemsk dag med ont i magen. Fast nu har pappa ringt till doktorn och det, och antagligen har jag blivit laktosintolerant. Allså får jag bara dricka laktosmjölk - vilket jag tycker är blääh! Min kusin är laktosintolerant, så jag har smakat mjölken. Buuh, stackars mig..

Men nu ska det inte pratas tråkigheter! Orkar nog inte gå ut och fotografera idag. Eller jo kanske, men då får det bli senare. Fast senare ikväll hade jag tänkt ta ett långt skönt bad.. Ahh. Men brinnande ljus och en drink i handen..
Vadå? Drömmar får man väl ha?!


Kommentarer
Postat av: Hannah :) [Cayennepeppar.se]

Naaaaaaaaaw! <3333 :') Du är sååå himla snäll Wilma, vet du det? Gud vad glad jag blev när jag läste det här!!!! You made my day Wilma! <333

Tack, tack, tack, tack för att du är så snäll du ! <333 Älskar dina bloggar också. :) Nu har jag gett tusen pussar till Cayenne & Cinnamon så nu får du ge tusen pussar tillbaka! <33 Du är också en UNDERBAR matte & en vän! <3

Min mamma har sett Australia, fas inte jag. xD Hon tyckte den var toppen. Är det godislöfte du har? Hur länge? :D

Längtar efter bilder, håller utkik! :D

Laddar just nu över mina bilder. Går segtsegt! De va ju liksom flera timmar sen jag sa att jag skulle blogga till dig & sen dess har bilderna laddats över. -.- fast min data är ganska seg också. xD

Jajamensan, klart man har msn: Hannah[email protected], addar dig nu. <3



KRAM <333

2009-01-19 @ 17:38:56
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Postat av: Hannah :) [Cayennepeppar.se]

Naaaaaaaaaw! <3333 :') Du är sååå himla snäll Wilma, vet du det? Gud vad glad jag blev när jag läste det här!!!! You made my day Wilma! <333

Tack, tack, tack, tack för att du är så snäll du ! <333 Älskar dina bloggar också. :) Nu har jag gett tusen pussar till Cayenne & Cinnamon så nu får du ge tusen pussar tillbaka! <33 Du är också en UNDERBAR matte & en vän! <3

Min mamma har sett Australia, fas inte jag. xD Hon tyckte den var toppen. Är det godislöfte du har? Hur länge? :D

Längtar efter bilder, håller utkik! :D

Laddar just nu över mina bilder. Går segtsegt! De va ju liksom flera timmar sen jag sa att jag skulle blogga till dig & sen dess har bilderna laddats över. -.- fast min data är ganska seg också. xD

Jajamensan, klart man har msn: Hannah[email protected], addar dig nu. <3



KRAM <333

2009-01-19 @ 17:39:39
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi :D<3

2009-01-20 @ 16:58:44
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hej!

Du, jag undrar en grej... Föredrar du devote eller blogg? Funderar nämligen på att byta till devote, men jag vill ha någras åsikter först.

Kramar!<3

2009-01-20 @ 21:35:24
URL: http://byebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0