Men hallå, hur gör man?!


Jag:
Men pappa!! Hur gör man då?
Pappa: Men fråga inte mig!
Jag: Pappa.. Grattis på födelsedagen..!
Pappa: Tack, men koncentrera dig på det här mattetalet nu..
Jag: Jaa.. Men pappa.
Pappa: Vad?
Jag: Men hallå, hur gör man?!

Så pågick ett samtal mellan mig och pappa när jag gjorde min matteläxa. Jag. Hatar. Matematik.
Som tur var fick jag ha hemkunskap med ett gäng andra kompisar istället för att ha matte två gånger i rad. Tjoh!
Vi bakade goda Klickscones, men jag och 2 andra kompisar förstörde våran deg >.<
Vi gick in i matsalen för att be om 2 dl laktosmjölk (till mig), och hon hällde typ i 1 och en halv, men det visste ju inte vi.. Så när mjölken skulle i hällde vi i allt, och sedan fick vi lägga i mer mjöl. Fast dem blev faktiskt supergoa! :'D

Har tyvärr inte kunnat fotografera idag, hoppas inlägget blev bra i alla fall. Men det enda jag kan tänka på just nu är en Nikon D60. Usch, jag vill inte vänta till den 16 Mars, jag vill ha den NU!


Kommentarer
Postat av: Hannah :) [Cayennepeppar.se]

Haha! :)

Matte är ju kul! Ibland... Haha iaf i sjuan... Man lär sig skitmycket nytt då. ^^, T ex räkna med bokstäver. HAHA, som typ x + 40... Vad var de för tal du inte fattade i eran konversation?



Kram. <3

2009-01-22 @ 20:07:41
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Postat av: KAROLINAA

Svar: Jag kan fatta vad du längtar! ^^ Själv fick man vänta 2 eller 2,5 år xp Snacka om lyllo du e! Och jag fick betala allt utom en 1000 lapp xo ;)



Jag tycker faktiskt inte matte är jätte tråkigt och jobbigt. [ganska bra på det om jag får säga det själv] ^^

Hoppas du klarade talet :) [om du behöver någon extra hjälp så kan du prova att fråga mig ^^]

VIlken klass går du i? Jag går i åttan. :)

2009-01-22 @ 21:35:05
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0