I want my Nikon D60!





JAG VILL HA MIN SYSTEMKAMERA.
Varför ska jag spara ensam, kan inte föräldrar betala? Det suger att jag måste vänta ända fram tills i sommar. Jag kanske inte ens får den förrens i Juli! Som jag redan nämnt: JAG VILL HA DEN NU!
Ursäkta att det blev en bild på en Nikon D40, hade ingen bra till D60. Kamerakitet på Expert kostar 5300 kr med objektiv, minneskort, kamerahus, kameraväska osv. Men jaja...

JAG HAR VALT UT MOTIV. Eftersom att jag är så sugen på en Nikon D60 NU, så har jag varit och fotograferat olika motiv med mina ögon. Självklart har det inte blivit några foton som går att lägga in i datorn, men jag har sparat alla bilder i mitt huvud. Nu gäller det bara att jag kommer ihåg mappen jag sparade bilderna i.. *dåligt minne*.
Men jag kan säga de lite olika motiven nedan.

Macro motiv
Närbilder
Studio/produkt -foto
Vovvi Lotus
Kanin ChiQuita
Porträtt

Ett litet urval av alla dessa motiv. Det blev ganska bra "låtsasbilder" faktiskt. Problemet är ju att jag inte kan visa upp de för er. Det är därför jag vill ha en systemkamera! Eller nääh.. Anledningen till att jag vill ha en systemkamera är för att mit intresse för foto är överdrivet stort, och jag vill ha en kamera med lite bättre kvalite på bilderna och sådant. Fast det beror ju på fotografen också. Men jag var ju och hållde i och testade en Nikon D60, D40 m.f. Och det var ju en Nikon jag bara skulle ha. Och eftersom att en Nikon D60 är Sveriges mest sålda systemkamera, så tyckte mamma att jag skulle ha den. Och så ska det bli. Tror jag, det beror på hur länge jag orkar spara..

MIN BLOGG SKA BLI AKTIV. Har jag bestämt. Ska börja att skriva fler inlägg varje dag nu, och inte en massa korta, fjutt-inlägg! Det tycker jag gör bloggen lite rörig och oplanderad eller vad det heter. Hädanefter blir det låååååånga inlägg som gäääääller. Ska kanske lägga till bloggen på bloglovin och se hur många prenumeranter man kan få. :)
Men nu ska jag säga adjö, kolla lite bloggar och svara på kommentarer. Kan även meddela att snart kommer det en frågestund på bloggen, och ni får fråga vad ni vill ;) (i think)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0