Alltså, fattar ni? :'D



Bild från Google, Nikon D60

I'm so happy. Förstår ni? Pappa och jag var och kollade på fotokitet igen med D60, och det kostar ju 5300, men pappa säger en sak.. Dagen efter min födelsedag, ska mamma och pappa låna ut så mycket pengar som behövs, och så kan jag köpa den! Och jag fyller ju på en Söndag, och alltså åker vi efter skolan och köper den! JAG ÄR SÅ GLAD!
SÅÅÅ GLAAAAAAAAAAAAD!!!

Nu har jag varit och ridit ;)
Valde näst sist och fick välja mellan Husar och Chiquita, och då tänkte jag: "Hmm, Husar har man ju inte ridit på ett tag.." och tog honom. I vanliga fall brukar han vara ganska seg, men idag.. Herre min skapare..! Men jag tror inte ens att han kände mig på ryggen, då jag bara väger 27 kilo, så det vara antagligen därför.

På Expert fanns även skivan för Adobe Photoshop Elements 7, det kostar 1000 kr, men jag ska få det! :'D
Det verkar super ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle spara till en D80 om jag var du.

Har en D60 själv och jag saknar VERKLIGEN autofokusen i själva kamerahuset. Svårare med objektiv som inte har inbyggd autofokus.. Men om man kan fokusera manuellt så visst :)

2009-01-21 @ 18:18:05
Postat av: Anonym

Förresten, jätteglad för din skull :D Blev skitglad när jag fick min :)

2009-01-21 @ 18:18:37
Postat av: Emma

Grattis :D

2009-01-21 @ 18:34:37
URL: http://idjut.blogg.se/
Postat av: - - - - T R i U M P H - - - - Svar till Anonym

Hej!

Jo, men en D80 har ju flera hundra funktioner, och har aldrig haft en systemare inna så att..

Men tack för tipset :)

2009-01-21 @ 18:40:07
URL: http://triumph.blogg.se/
Postat av: KAROLINAA

Hahah! grattis! <3 :D

Jag ska säga att Nikon D60 är en underbar kamera att fota med! :D Har den själv ^^ Det är oxå min första systemkamera och den är jätte enkel att lära sig! :D

GRATTIS igen ^^ /Karolina

2009-01-21 @ 21:37:21
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0