ABC..


Hade ingen rubrik som passade detta inlägg, så jag bara tog ABC..
Vet att länken till Sandra inte funkar, men här är det äkta länken: www.sandraostlund.blogg.se
Nu ska A till pianot, men jag stannar hemma och bloggar. Det är väl kul? ;)
Skulle vara kul och hänga med henne också, men jag får ju ändå inte vara i samma rum som hon spelar, och höra de vackra tonerna på nära håll.. Sitter på mormors och morfars data och kollar lite på olika bildredigerings-program. Hittade
Microsoft Photo Editor, men fattar ingenting. Jag har nu sagt till pappa att jag vill ha Adobe Illustrator CS4 och Adobe photoshop CS4 Extended. VILL!

Vill nog hem till pappas bärbara dator nu. Är mest van vid den skärmen. Men ska ju inte hem förrens klockan 8 ikväll, för vi ska hämta mamma på tåget då. Och A åker hem klockan 6.
Men här kan man ju blogga så länge man vill :D
Vill påminna er om att allt material här är copyright-skyddat, och kopiering polisanmäls.
Har varit mycket om att folk snor bilder och sådant nu, buuh säger jag bara.
Liksom! Kan ni inte gå ut och fotografera själva? Visst, ni kanske inte har en kamera, men köp en då!
Eller fota med mobilen. Får du inte köpa en kamera? Men spara själv då!
Som jag sparar till en systemkamera för 5300 kr nu. SJÄLV!
Och min nuvarande digitalkamera som jag kan rekommendera som nybörjarkamera starkt, är en Casio Exilim med 8.1 Mega pixlar, och den kostade bara lite över 2000..!

I MORGON ÄR DET LET'S DANCE. Vilket blir kul :) Hejar på Blondinbella, och LAILA BAGGE såklar :'D<3
Någon mer som kollar på Made in Sweden? Anders, VILKEN LYA DU HAR!
Vill bo där .___.

Kram, nu ska jag kolla era bloggar ;)<3


UPDATE: Uppdaterade inlägget lite ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sparar också till en systemkamera. :P Går segt. :/



Åh, hatar sånna som tar andras bilder utan tillåtelse..! -.-

2009-01-16 @ 16:06:02
URL: http://sandraostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0