1 prenumerant på bloggkoll!


I'M HAPPY!
Jag har fått min första prenumerant på bloggkoll! Och det är Sandra :)<3
Okej, ni kanske har flera hundra, men det är ju min första! :D
Är hemma hos mormor och morfar nu, passade på att blogga lite medans A (kusin) tränar på piano som hon ska till sedan.

PAPPA FICK IVÄG MIG TILL SKOLAN. Trodde först att det var omöjligt för någon att tvinga dit mig, men jag fick ju inte vara på datan och blogga då heller :( Men har ju så ont i magen. Pappa ska ringa barnmottagningen! HJÄLP! Senast tog de halsprov och massa annat på mig som nästan fick mig att vilja kräkas. Men nu har jag ju bara ont i magen. Tänkte också att vi är ju bara i skolan tills klockan ett, så jag klarar väl mig.

NU SKA JAG GÅ. Ska gå ifrån bloggen & datan nu, bloggar kanske senare ikväll ;)
Så kram på er alla!

P.S. Tack för att ni börjat besöka min blogg, och tack Sandra, för att du bloggkollar mig <3 :D D.S.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe, varsegod. :)

Ooh, halsprov är inte skoj. :/



P.s.. Länken funkar inte. Sidan man får fram är: http://triumph.blogg.se/420273/entries/article/new/sandraostlund.blogg.se ^^

2009-01-16 @ 14:23:31
URL: http://sandraostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0