- Kom fram! Jag ser er, ni kan inte gömma er!


Jag säger som rubriken heter. - Vilka är mina läsare egentligen? ;) Kommentera inlägget så kan jag räkna er, xD
Fast inlägget ska egentligen inte handla om det.. Vi åkte skridskor i skolan idag. Och sorgligt nog åkte jag med konståkningsskridskor med 4 taggar och blad som är helt oslipade. Satte ner dessa taggar i isen säkert 4 gånger och ramlade. Men pappa och jag ska slipa dem eller köpa nya. Och jag ramlade och fick en skridsko rakt in i knät, - Ohja, det gör ONT!

Kommer putta in ett litet bildinlägg senare.
Har ju laddat batteriet för fullt nu, och det var dags att lägga in lite bilder tycker jag, och det kommer ni få se mellan klockan 18.00 - 20.00, möjligen tidigare.
Emelie* och Alexandra* rider idag, men jag orkar inte åka till stallet.
De hoppar, och det betyder att jag hoppar nästa vecka och väljer näst näst sist.

Som jag sa... Kommentera inlägget så jag får se vilka som läser min blogg ;) Förresten.. Jag räknar bara dem som kommenterar med: "Nämen hej, vad gör du här?" (aa)

* www.zeo.blogg.se , * www.flygandepass.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sara

Nämenhej,vad gör du här?



xD

2009-01-23 @ 14:11:22
Postat av: Allis

Woho.. Justeja, Nämen hej, vad gör du här?

2009-01-23 @ 14:11:55
Postat av: S A N D R A [sandraostlund]

Nämen hej,vad gör du här?

:D

2009-01-23 @ 16:15:13
URL: http://sandraostlund.blogg.se/
Postat av: ..:: Flyganðe Pass ::..

Ähh.. Vi hoppade inte gör nästa vecka.. Och ni hoppar antagligen näst, nästa vecka då? Ajja ;)



Alexandra :D

2009-01-24 @ 13:22:03
URL: http://flygandepass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0