Uschuschuschuschuschuschusch...


Nu ligger en till i familjen och har magsjuka. Nej, inte jag. Mamma. Hon var uppe och kräktes gång
på gång inatt och jag började också må illa, och jag fick ju panik för jag ska ju övernatta i stallet.
Men på morgonen idag så hade jag inte ont i magen längre. Däremot ville jag inte sitta uppe
vid datorn när mamma kräktes, för jag håller på att spy själv om jag hör någon kräkas, så
jag tog ner datan. Stackars mamma! :'( Nog med det ordet.
Ingen bloggning efter klockan 2, då åker jag till stallet. Rider ju också idag så att..
Jag ska gå hela spörundan inatt igen. Men vi får se vem jag går med.
Emme eller Alle tänker ju gå med någon annan...
I morse kunde jag inte logga in med Blogg Esse heller, så jag spelade lite Sims 2.
Ovan ser ni lite bilder på mig och min man i framtiden, (aa) xD Det har blivit mycket i
"The Sims" kategorin nu, men den här får hamna i Allt och lite till. Snälla, kan inte någon adda min MSN?
Ingen är online nu juuuh.. >_< [email protected].
ADDAAAHH :P Nej ni, nu ska jag kanske ta lite och äta till frukost. hahahah, Fru. Kost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0