OMG! Vad har hänt?!

Haha, jag exploderar av lycka! :D
Jag klarade att göra klickbara flikar i headern! Har slitit supermycket nu!
För er som undrar har jag gjort en mouseover när den blir ljusare när man håller muspekaren över.. :)
Nu kan ni klicka där och läsa mer om bloggen, kamerautrustningen eller gå tillbaka till bloggen! 8D
Den här designen kommer jag ha ända fram till min födelsedag tror jag :) Blev grymt nöjd!
Vad tycker ni? Ska hjälpa en kompis med klickbara flikar också.. :) 
 Ni får se resultatet sedan :)

I

Love

My

Blog

  !

Fyra ord var det. I love my blog! Jah, nu gör jag verkligen det. Har även tagit bort mouseovern i menyn. Ska pilla lite i den också.. :) Senare kommer det komma ett bildinlägg, tror jag. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0