MEN VAD TÄNKER JAG MED?!

SLUTA BLOGGA?! ÄR JAG HELT FRÅN VETTET?!?!?
GLÖM DET, HÄR KOMMER BLOGGNING I FULLA LASS!

När jag skrev inlägget nedan så tyckte jag verkligen det skulle bli skönt med en bloggpaus. Efter 1 minut: "Men WTF?! VAD HÅLLER JAG PÅ MED?!". Det är jag det.
Stryk över blogginlägget nedan, läs det inte. Jag fortsätter blogga. Här med ska det
bli fler bildinlägg, inte en massa babbel.

SÅHÄR SER DAGEN UT:
Morgon:
Mamma och jag bakar scones som vi ska äta.
Förmiddag: Mamma och jag bakar en massa gottigott, antagligen från Åsa Hellmans goda recept.
Eftermiddag: Fortsätter vi antagligen att baka. BAKDAG!

Nej, nu måste jag ner och äta 10 vitpepparkorn, syrran har kräkts.. "/
Äter man ca 10 vitpepparkorn får man nämligen inte magsjuka.

Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0