Jag pillade i photoshop - vóila!

(Stavning på Vóila? xD)
Satt lite i photoshop, och sedan fick jag fram lite ideér till en bloggdesign. Började jobba på en som
kanske en kompis skulle få, denisenyb.blogg.se. Visserligen lite saker som inte blev så bra, men är
ingen expert som kan fixa sådant... Kanske kommer att komma en lite mer avancerad design snart.
Kan i alla fall meddela att jag kommer uppdatera design till en jättesnygg i Mars, när jag fått min kamera.
Just det ja! Glömt att berätta - jag köper min kamera 14 Mars. Får dock inte använda den då, utan jag öppnar paketet (det kommer vara inslaget) på min födelsedag (15 mars) när alla gästerna kommit. På så sätt kan jag fota på min födelsedag! :D Haha :P Nu ska jag sätta mig och börja på en ny serie med vovvarna. Den här gången kommer en utav Lotus kompisar med.. ('a) ;D
Hans ägare finner du bland mina VIP-Länkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0