FRÅGOR & SVAR

Det var några på msn som undrade om jag inte kunde ta upp lite vanliga frågor här i bloggen, så jag gör det nu ^^

Vilket photoshop har du?
Jag har Adobe Photoshop Elements 2.0.

Vad har du för kamerautrustning?
Just nu en Casio EX-Z80. Den 15 Mars 2009 har jag dock köpt en digital systemkamera, Nikon D60.

Vad fick dig att börja blogga?
Jag har bloggat tidigare, men med blogspot. Efter ett tags bloggande slutade jag. Sedan kollade jag runt på andra bloggar, hittade då till haaiidi.blogg.se, idjut.blogg.se osv. Det fick mig att vilja använda blogg.se istället, och det gjorde jag. Men något om stilmallar eller kodmallar kunde jag inte något om. Då vill jag tacka theliisa.blogg.se enormt, min första bloggdesign var gjord av dig, och du lärde mig en massa. Tack.

Vilka bloggar läser du dagligen?
Orkar inte länka, men kan säga :P Jag kollar in hos Haaiidi.blogg.se, idjut.blogg.se, cayennepeppar.se, theliisa.blogg.se, zeo.blogg.se, flygandepass.blogg.se och m.f.

Säljer du bloggdesigner?
Nej.

Har du egen hemsida?
Ja, min fotohemsida finner du här.

Har du hemsidor på utlottning?
Ja, ibland. Kolla in på hemsidan för att veta mer om det.

Fler frågor inom kort...


Kommentarer
Postat av: Carolina

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 04:21:38
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0