Den nya headern här & tack!

Ny satte jag dit den nya headern. Tack för de underbara kommerntarerna! En ganska enkel design, men ag är van vid enkla designer. Idag ska jag även och rida, har klämt mitt finger och en massa annat. Man kan väl säga att det hänt mycket idag. Ska göra engelska-läxan och den ska in imorgon tillsammans med mattepappret. Gjort många sidor idag också och gjort matteläxan i skolan. Min snälla magister Sten-Iwan, <3 ;D haha!
Jag älskar min nya headern. Men älskar den gamla också så har ju sparat stil&kodmallen till den (sagt? ;o).
Yummie, ska nog äta lite nu. Kom typ nyss hem. Sedan kommer en serie med bilder :'D
Haha, av mejj (aa) Har tjatat på Alle (Flygandepass @ Blogg) att hon ska uppdatera med en design, men hon orkar inte. Har inte kollat in hos hennes blogg på ett tag nu. Ska nog ta och göra det...

UPDATE: Nu har jag ändrat ännu mer! Tagit bort understrykningar på länkarna, flyttat på bloggen så den hamnar på vänster sida och bytit sida på menyn osv. :D Tack för hjälpen - designadinblogg.se!

Kommentarer
Postat av: Denise

Den är superfin gumman <3

2009-02-04 @ 18:24:30
URL: http://denisenyb.blogg.se/
Postat av: Emelie

den är jätte snygg!!!Xp

2009-02-04 @ 19:50:57
URL: http://zeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0