BLOGGPAUS!

Jag tar en liten bloggpaus nu. Känner att jag inte riktigt orkar med hela bloggen, kommentarerna krånglar, Blogg Esse krånglar som vanligt. Kommer antagligen tillbaka till våren när jag köpt min systemkamera.


Det känns tråkigt att lämna bloggen, det gör det. Men ändå skönt.. Jag kände mig stressad med att uppdatera innan, för jag ville förlora mina läsare (inte för att jag har så många då, kanske, haha xD).
Det enda jag uppdaterar på är fotohemsidan. Kanske bloggar någon liten gång ibland, men inte lika ofta som förr.
Jag tar inte farväl från bloggen för alltid, bara en liten paus.
Jag ska inte göra något långt avskedsinlägg till det här nu, bara ett kort hejdå...


UPDATE: HUR TÄNKER JAG ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0