Äcklig MSN och snällaa sockerdricka..


Oops! Lite fel blev det där uppe med rubriken ;> * Äcklig sockerdricka, snälla msn!
Haha,, Sitter här och dricker sockerdricka UTAN kolsyra för att det är tydligen bra för magen,
men det är vidrigt! Fick lov av pappa att dricka det, så ni vet. Men ska ta lite nytt strax,
bläähh.. Jag mår bra, ska till stallet halv 3 istället tror jag. Har ju fortfarande pyjamas.
Rider klockan halv 5.. Men snälla, adda min msn så kan vi snacka häcken av varandra!
Haha :D Nää, bara skojar! Men jag vill PRAAATAAA! Det där testet på bdb stämde nog
in på mig.. "Pratglad". x)

Nu får Hannah ta att logga in på msn. Jag älskar att prata med henne på msn.
Våran konversation på msn igår (jag var inne på pappas mobil på msn):

Hannah: Haha nä jag är föräldralös! ;o
Jag: Haha sluta xD
Hannah: Men sluta, det är sant! :(
Jag: ?
Hannah: Ja, jag bor under en bro med en dator, en kamera och två hundar. :)
Jag: Hahhahahahahahhahahahhahhhhhahhah! Vad har du för humor egentligen?!
Hannah: (A)
Jag: Kolla, det är House på tv!
Hannah: House? Mouse? NEEJ! HAR JAG MISSAT DET?!
Jag: Venedig. ^^
Jag: Oj, skulle skriva venedig!
Hannah: Du skrev det.. ?
Jag: Men GAAH! Skulle skriva VENE, Dumma MOBBARES tangentbord!
Hannah: Hahah! xD
Jag: Nu sitter jag ensam och ser på tv här nere. Möörkt är de.. o.O
Hannah: Haha, okej ;>
Jag: Ska nog gå och lägga mig, hatar att vara ensam själv i mörker! >_<
Hannah: Neej, men jag ska inte komma och skrämma dig! Jag är ju faktiskt ett spöke.. (a)

Hannah, du är bäääst! <3
Sarah, vi får inte sluta snacka på msn! :< Tänk i sommar, liseberg tsmns bästis! <3

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 03:26:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0