- Hey, muckar du gräl eller?



En liten serie med min lille sötvovve till hund nyss med Emelie. Bilderna är däremot tagna lite tidigare i Januari.
Men vänta bara, det kommer ännu fler serier.. ;) Lotus säger att jag inte har rätt att ta kort på honom och lägga ut på bloggen utan tillstånd.. *Oops* Men han är ju så söt att man bara måste ;D

Serien får inte återpubliceras! Användning på andra ställen på nätet än min blogg kan leda till polisanmälning.
Jag är numera extra försiktig efter det som hände hos Emma, www.idjut.blogg.se.
Kan säga att jag fixar en ny bloggdesign nu, men det blir krången när jag ska testa och lägga in den i "Fashion"-mallen eftersom att det blir en vit ram runt bilderna och så.. Jaja, det fixar sig nog.

Kram, nu fixar jag och Emelie en annan serie! Den kommer ut snart! Kommentera gärna.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0